2011/11/06

2011年11月05日 ~ PARTEY!

Festen igår blev lyckad! Sammanlagt blev vi 27 festdeltagande! =)
Riktigt kul, men skulle ha blivit fler. 3 dök aldrig upp, en av
dem har tydligen slutat att festa. De andra 2 skulle köra.
2 backade ur festen tidigt i början av denna veckan.
Så om alla de andra 5 som skulle ha kommit hade vi varit 32 personer!
Men de bästa kom och det är det som är viktigast!

Zandra var den som kom först. Hon kom redan kl 16, en timme innan
festen skulle börja så vi hade trevligt ensamma i början =)
Sen kom Mattias och Viktor strax efter kl 17.
De flesta droppade in vid kl 19.
Sen kom det fler och fler under kvällens gång, kom några som bara
ville titta inom innan de skulle dra vidare till sin fest.
Bror Daniel och hans flickvän Sofie (Fii) kom inom, de hade med sig en present! =)
Fick av Pontus och Malin också.

Blev överraskad mitt under kvällen, gick och funderade på var 4 andra
var som inte hade dykt upp så kollade jag ut så kom det 4 där utklädda
och jag bara tänkte vilka är detta nu då? ;)
Det var Johan, Billy, Andreas och Moffe som kom! Haha, de skrämde
skiten ur mig, riktigt glad blev jag när de kom för jag var inte beredd på detta. =)
Mina grannar Markus och Mathilde kom också inom festen så det var riktigt kul!

Festen pågick till kl 00:00 sen skulle vi dra ner till Puls.
Alla gick inte dit för de flesta gick hem, och det gjorde de rätt i
för det var sjukt mycket folk ute och det var inte så kul heller ute.
Jag, Camilla, Matchaz och Angie var bara där någon timme sen gick vi hem.
Camilla stannade kvar en stund.

Haha, på hemvägen hade jag så sjukt ont i mina fötter så jag och
Angie fick för oss att byta skor. Jag som har storlek 36 och hon 39
så kan ni förstå hur det gick. Haha, såg roligt ut.
Matchaz tyckte att Angie såg ut som en Geisha, haha.
Jag själv såg ut som en mästerkatten i stövlar ;)

Hade riktigt kul hela kvällen och jag är nöjd.
Vill tacka alla som deltog på festen och gjorde den minnesvärd! ~ 
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.