2011/11/06

2011年11月06日 ~ Sunday.

Var uppe tidigt idag för att jag skulle dra bort till lokalen och städa den.
Städade klart på 3 timmar.. *suck*
Massa kladd på golvet och massa saker på fel ställen.
Men visst, jag fick ta det, lugnt asså. Jag är van =)
Blev en väldans mycket skräp att kasta och massa tomflaskor.
Besiktningen gick igenom så jag fick tillbaka 300 kr ;)
När jag kom hem så fick jag packa upp massa saker som jag hade haft
med mig till festen.
Internet slutade att fungera så jag satte mig och kollade på TV men var
inget bra på Tv:n så jag gick o la mig i sängen.. och somnade ^_^
Sov i 3 timmar, ojoj.. kommer jag till att kunna sova inatt?
När jag vaknade duschade jag lite och så.
Ska snart ta mig något att äta.
Chu ~

Har det varit fest ellor? ;)
Follow Nanaki Hibiskus

1 kommentar:

  1. tycker det var rätt lycka fest ändå, massa trevligt folk , synd bara att någon/några skräpade ner så du fick städa extra ... men det är sånt man får ta när man håller i en fest (= tycker vi borde göra om de (:

    SvaraRadera

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.