2011/11/07

2011年11月07日 ~ Are you not worry about the distance? Do you think about me every time you close your eyes? Just like me. ❤

Tillbaka till Praktiken idag, tror ni inte att jag gick 5 min hemifrån innan
jag såg att jag hade tagit på mig fel skor!? Måndagmorgon ni vet!
Tycker att dagen har gått snabbt. Efter Praktiken gick jag hem
till Zandra på fika och lite snack =)
Kaffe och delikatobollar!
Gott. ^_^

Idag köpte jag äntligen det efterlängtade spelet The Sims 3 Husdjur (Pets)!
Happy girl! =D
Detta får underhålla mig ikväll.
För idag blev en del av min dag förstörd för att jag gjorde ett fel
knapptryck på mobilen.. alla söta sms:en försvann som jag har fått av finaste! =(
Fuck it! Smsen som jag kan läsa om och om igen och innan jag ska sova. 
Men är sådant som händer tyvärr..

Jag vet att rubriken ovan inte har så mycket med inlägget att göra
egentligen men jag tycker att det passade att skriva så, för det är
så jag ligger och på nätterna och på dagarna när jag blir sysslolös
och drunknar i mina tankar..

Jaja, nog om det!

Ikväll fick jag i alla fall trevligt sällskap, Zammie var här en runda.
Snackade lite. Haha, hans och min humor går verkligen ihop!
Nasty talk! =P
Bara en massa prat. Gosade med Vincent också, en riktigt fin hund!

Nu ska jag installera mitt spel, sen ska jag duscha.
Blir till att dricka lite tea och spela The Sims 3 med innan jag ska sova! =)
Chu ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.