2011/11/08

2011年11月08日 ~ What is the point?

Praktiken idag, gick bra. Gjorde ett litet fel, men man lär sig av sina misstag.
Det är lugnt och jag lär inte göra om felet ändå =)
Är inne på 4 veckan på Praktiken nu, kan inte fatta det.
Det har varit kul och man har lärt känna lite nytt roligt folk på
arbetsplatsen under den tiden.
Skrattar åt något varje dag. Haha.
I morgon ska jag tillbaka in i köket igen. Ska fixa mer inför julbordet.
Blir tidig morgon då =/ Har kommit in i en trött period nu.
Vet inte varför, men kan vara för att det blir mörkare och kallare ute.

Fick reda på en sak idag, fattar inte poängen med att ljuga och leka.
Ett helt år tillsammans med en som bara playade mig?
Det var i alla fall vad jag fick höra.. men vad vet man egentligen när
den personen har förändrats och är så otrevlig?
Vad är poängen med att vara tillsammans med en man inte älskar?
Och i 1 år?
Goes around comes around
Nåja, don´t waste more time!

Sitter och gottar mig med en kopp tea nu. Ska nog spela lite The Sims
innan jag ska gå och lägga mig. Bara om folket man sitter och chattar
med nu kan avsluta konversationerna, vill spela! ;)
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.