2011/11/10

2011年11月10日 ~ Hey Random!

Hej alla glada (alla ledsna) alla läsare (alla stalkers) och alla Randoms!
Nej, skojar.. ;)

Hej på er!
Haft riktigt roligt på praktiken idag.
(Jag blev helt snopen när Lito, 64 phillipines, påstod att jag var kåt i bäret
och skulle få med mig en gurka hem.. haha.)
Men det är alltid sådant NastytalkLito och Markus i köket.
De gör alltid min dag! De glädjer mig =)
Marianne som jag haft hos mig i 2 veckor i Serveringen slutar i morgon!
Så tråkigt, en mycket trevlig person. =(

Efter praktiken drog jag in till stan för att jag skulle lämna ett papper
försäkringskassan.
Mikael och Ange hämtade mig, de hade med sig en rolig present!
En navelpiercing som de hänger 2 människor i som kör 69:an :o
Haha, de tyckte att den passade mig!
Wo0t? Jag är väl aldrig snuskig? Haha.

Sitter och äter lite nu samtidigt som jag laddar ner 2 spel..lagligt! ;)
Chattar även med en av mina bästa vänner, Mario.
Han ska komma till mig om 2 veckor! =)
Love yuh my friend!

Oh, by the way.. hade så tråkigt innan så jag gick in på en
webbsida där man chattar med Randoms, man kan cama också.
Haha, ibland kommer det upp sådana som visar sin kek?..
bara till att rapportera de äckliga. =)
Fanns några trevliga också. Men råkade klicka en tjej från Göteborg
jag satt och chattade med, hon var trevlig! ^^

Nåja, nu ska jag fortsätta att äta och vara social mot Mario! =)
Chu~

En liten Random person som satt och beatboxade och sjöng! xD haha.
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.