2011/11/13

2011年11月12日 ~ Girl "meet up".

I Lördags var jag på hudvårdsparty hemma hos Robina som Johanna höll i.
Det var riktigt kul att träffa dem igen, jag umgicks mycket med dem
tjejerna på högstadiet så vi hade riktigt kul, speciellt när det kom
upp sådana gamla och roliga minnen från högstadiet, om vilka lärare
man hade och vilka skratt man fick av dem. =)
Ibland saknar man faktiskt den tiden. Men ska inte klaga på
tiden som är nu heller, jag trivs och jag har ju faktiskt kvar de tjejerna.
Ska se till att umgås med dem mer.

Vi fick prova MARY KEY produkter. Har aldrig provat förut och
jag tyckte att produkterna var bra. Ska nog köpa något därifrån =)
Produkterna är rosa, haha var bara tvungen att påpeka det ;)
Vi fikade med lite tea och kakor

Hade det riktigt trevligt! =)

Men när jag var på väg till Robina så fick jag stanna till på halva vägen för
att jag hittade en katt som en idiot j*vel hade kört på!
Ni ska bara veta vad arg jag var! Hur kan människor bara göra så?
Och bara låta den ligga kvar där?
Folket drog bara förbi och brydde sig inte att katten låg där!
Att folk inte heller kan hålla hastigheten och se sig för när de kör
utanför en skola!? Idioter rent ut sagt!
Så det var tur att jag dök upp och försökte lösa det, visste inte riktigt
vart jag skulle ringa, om det var polisen eller om det var till djurskyddsombudet?
Ja, eller någonting sådant..
Det kom en kvinna med en hund som stannade upp och blev ledsen hon också.
Vi drog till närmsta hus för att höra med dem ifall de visste någonting om katten.
Gubben i det huset verkade helt lost in space, för han tycke väl som om det var
bara en påse man hade tappat! Men han fru förstod oss och gick in till nästa granne
för att hon visste att de hade katt, men det var inte deras katt.
Vi fick iallafall bort katten därifrån, men fick tyvärr inte tag på ägaren.
Visst, ni kanske tycker att jag är helt wierd som blir förbannad för en katt?
Vissa tänker bara att en katt är en katt.. men så är det inte.
En katt är ett mycket fint djur, ägaren till katten måste varit helt förtvivlad!
En katt kan vara som ett litet barn till en, min katt är det iallfall och jag
älskar henne över allt annat! Ni som läst min blogg vet ju hur glad jag
är för henne och för Chris som dog för ett litet tag sedan av en tumör i magen.
Jag älskar djur. Oavsett om det är mitt egna eller inte! =)


På kvällen var jag med Emelie, Malin och Pontus hemma hos Mattias (med luggen) ;)
Festade lite.. hade kul och sådär.
Var hemma strax innan 01. Så det var lagom, så trött som jag var =)

 Jag i lördags! ^_^

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.