2011/11/02

My Big Day ~ ♥

Som ni alla vet så fyllde jag år idag.
Dagen började dåligt, men avslutades bra.
Jag somnade inte förrens vid 2 och skulle upp kl 7.
Blev iväg mot Praktiken. Dagen gick fort.
Fick städa 4 toaletter på min födelsedag ;) haha.
Nej men någon måste göra det. Och rent ska det vara! =)
Fick Pannkakor på praktiken, precis som jag ville ha. Pancakes! ~  
Det är många som har grattat mig idag, både på Facebook, sms, vykort, mail
och när jag träffat folk, även han som satt i kassan på Systemet då jag intog det idag!
Trodde aldrig att så många skulle gratta mig. Men är man omtyckt så! =)
Fanns även de som försökte förstöra min dag, men fuck dem.
Även vissa som borde ha grattat gjorde det inte.. men nu vet jag
var jag har dem och det tackar jag för =)
Don´t waste any time!
Får vara ego när det dyker upp en som jag inte vill ställa upp för
när de inte gör det för mig.
Man kan också undra hur någon kan säga "Jag älskar dig" när man inte
menar det, älska är ett starkt ord. Kommer nog aldrig till att ställa upp för
dig igen, du har spelat ditt sista kort tjejen..

Nog om det!

Var på Mc donald's med Zandra och Linn i Karlskrona och åt.
Sen var jag med Mattias och Viktor en stund, haha flummkväll!

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen!
2 Arbetsdagar kvar, sen är det helg och Lördag blir det Party! ~  


Ni får en äldre bild på mig, från i Maj. Var några kilo tyngre där ;) Det syns =)


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.