2010/11/01

01.11.2010. Sorry..

Nu var det ett litet tag
sedan jag bloggade.
Men jag har knappt tid för
det sen har man massa
tankar runt omkring sig
det händer saker
hela tiden.
Nu har jag HÖSTLOV!
Fy fanken vad skönt!!
NU är det bara att
vänta tills det händer,
så kan jag varva ner lite.
Jag kommer att vara mer
aktiv på bloggen så fort det är överstökat.

Fick hem spelet jag beställde för några dagar sedan.
Det var jätte bra, jag har nästan klarat ut det snart.
Lagt ner 8 timmar på det nu. Haha.
Blir ju så ibland när inget annat finns att göra.

Menmen.. kommer inte på något att skriva. Helt tom i huvudet
för tillfället!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.