2010/11/02

Goodbye sweet 18.. Hello BAD 19!

 
~ Meningslös ålder.
18 är åldern då man blir myndig.
20 är man inte tonåring längre och då får man handla på systemet.
19 är åldern mitt-i-mellan, därför tycker jag att den är meningslös ;)

Jag fyller 19 år idag! Ett grattis till mig!?

Firade den hos älsklingen på morgonen,
fick frukost och presenter på sängen, snacka om
världes mysigaste-goaste-bästa kille! 

Fick ett fint armband och ett gulligt navelsmycke av Mattias.
 



Vid lunchtiden drog vi hem till "mor" och åt massor av
god mat och åt en mumsig tårta.
Fick massa presenter, lite bestick och sådant som är bra
att ha nu när jag ska flytta snart. :)

Fick även en fin lampa som jag hade önskat mig! (y)
Körsbärsträd.



1 kommentar:

  1. hej ett stort grattis på din föddelse dag från mig till dig emma

    mvh

    christian

    SvaraRadera

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.