2010/11/24

24.11.2010 - 8 månader med Mattias!

Idag är det 8 månader sedan jag blev tillsammans
med min underbara Mattias. <3
Jag älskar honom så himla mycket, och jag är
sjukt rädd att förlora honom, gör jag det så
vet jag inte vad jag gör ärligt talat..

men lämnar han mig så får jag ta den smällen,
för att jag tycker att han förtjänar bättre....


nejnej, får hoppas att det inte blir såå..


Jag minns dagen då jag började träffa Mattias,
jag minns det som om det var igår:

*

Jag hade allmänt tråkigt en eftermiddag efter skolan.
Jag hade gjort läxor och hemsyslorna osv.
Sen ville jag ha någon att umgås med, så jag
drygade framför datorn lite och var inne på MSN.
och så skrev jag lite med Mattias, han hade
också tråkigt.
Så bestämde vi oss för att umgås lite, jag bara
tänkte lixom; " shit, vill den söta saken umgås
med mig? ".
Så jag kastade ut mig rakt ut;
" VI SES OM 10 MINUTER! ".

Jag slängde på mig mina kläder och
gick ut för ytterdörren..
när jag hade gått en bit och hade närmat
mig där Mattias bor så ringer han till min
mobil, jag tänkte bara vad det var nu,
trodde att han skulle säga att vi inte kunde träffas(?)
Men det var inte så.
Han ringde för att han bara ville prata lite.
Samtidigt retades han lite för ljudet ifrån klacken
på mina skor. Haha.
Sen efter ett tag så möttes vi, jag var lite nervös.

När vi var framme så ville hans föräldrar hälsa
på mig direkt och se vad jag var för en liten tönt
som kom till dem, nejmen, haha.
De ville bara hälsa. :)

Jag och Mattias kikade film, det blev Avatar.
Haha. Såå mysigt var det.
Jag föll direkt, jag kände redan då..
när vi satt i hans säng att jag bara ryste i kroppen.
Jag kände att jag kunde drunkna i hans fina
bruna ögon, hans leende var så gulligt och där satt
jag fast, det var kärlek..

Jag hade pojkvän då, fast inte riktigt.. det var
komplicerat mellan mitt ex och mig just då och han
hade redan dumpat mig några dagar tidigare,
och sedan ångrat sig och vi blev tillsammans igen.
Men tillslut tröttnade jag på han, för det han
gjorde och hade gjort mig undertiden vi var
tillsammans, och jag blev kär i en annan istället!
Mattias Svensson! <3
Samma kväll som vi träffades för första gången
så kysstes vi.
Ja, jag var tillsammans med mitt ex då, men
jag kan inte påstå att jag gjorde något fel..
för jag hade redan blivit illa behandlad av mitt ex.
Så nu var det dax att hitta en ny kärlek.

Han blev min! <3
Min Tiias <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.