2010/11/24

24.11.2010 - R.I.P

Idag är det 4 år sedan du lämnade oss.
Jag kan inte fatta att det är sant, känns som om
du fortfarande finns till liv, att jag kan hälsa på
dig när jag vill, men tänker jag efter riktigt noga
så vet jag.. du finns inte här.
Saknar dig enormt, du är min mor, du gjorde
ett stort misstag, jag har hatat dig för det.
Men nu är det dags att glömma det dåliga.
Och komma ihåg det roliga med dig,
det roliga vi hade när du fanns till liv.
Du var så söt, det är därför jag är söt.
Du var så rolig, det är därför jag är rolig.
Du var så snäll, det är därför jag är snäll.
Du är min mamma, jag är din dotter.

Ditt minne kommer alltid att finnas
kvar i våra hjärtan.
Du har 8 underbara barn som saknar
dig och älskar dig.
Jag är en av dem, jag är ditt 5:te barn.
Jag försöker att hålla ihop med mina syskon.
Men det är svårt vissa perioder.. för vi har
inget problemfritt liv, ingen har det.
Det är därför vi behöver dig ibland.
1991 jag vill tacka dig för att jag fick komma
till världen, jag vill tacka för att jag fick så
många syskon, jag vill tacka för allt du kunde göra.
Du gjorde så gott du kunde med livet,
livet är svårt och hårt, så jag förstår dig varför
du valde det valet du tog. Förstår dig till 1000!
24/9 1960 - 24/11 2006!


Denna är till dig:





Du lämnade oss hastigt!
Dina minnen växte till liv och lever kvar idag.

Älskad - Saknad

Margona Kylikkii Birgitta Sverkersson.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.