2010/11/16

...

Nej usch!
Jag är trött, trött på mycket i livet.
Typ allt.
Har praktik varenda j*vla dag mellan 8-16.
Så kommer man hem, är trött och hungring.
Men knappt finns det mat så att man blir mätt ens.
Sen har man mycket att tänka på så
man inte hinner att sova..

Jag har 5 veckor kvar på praktiken.
Det är tisdag idag så det är bara 23 dagar kvar.
Men det är inte så bara.
Skönt att det är onsdag i morgon,
då har halva veckan gått iaf.
Längtar tills fredag för då är det helg!

Jag har äntligen fått en tid till mötet som jag har
väntat på och längtat till.
Ska dit Torsdagen den 25 november klockan 13:30.
Jobbig tid på dagen dock, och det är en hel
vecka tills dess.

Jag börjar tröttna på folk runt omkring mig med.
Vissa är typ skitsura, och jag har inte gjort dem
något, de är kaxiga över internet men träffas
man i verkligheten så vågar de inte säga
ett ända skit, eller så är man deras vän helt plötsligt..

Jag börjar tvivla på kärleken nu också..
tråkigt men sant!
Jag vet inte vad jag vill snart, känns som att man
inte duger till något en sån här period som
jag är i nu..


Usch, jag vill bara somna in och vakna upp till julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.