2010/11/15

Today

Måndagar är inte den bästa dagen.
Måndagmorgon osv osv..

Men denna dagen har varit ganska chill! :)
Haha.. fick mig ett gott skratt också.
Tack vare hanna.. den lilla snuskisen ;)

Det får vara dagens bästa!:
Jag och Hanna skulle duka upp iför en liten
kvällsbuffé.
Vi dukade upp vinglas och linneservetter.
Idag var servetterna inte som de brukar.
Hanna tyckte att de var hårda.

Jag: Har du pojkvän?
Hanna: Nej? Har du?
Jag: Ja.
Hanna: Hur gammal är han?
Jag 18.
Hanna: okej.

Jag tog i en servett och kastade ut mig:

"Nej, men denna var ju mjuuuuuk! :o "

HAHAHHA! Fatta vilket skratt man fick.
Om ni fattar vad jag menar..
pojkar, hårt & mjukt..

snuskis ;)


Nej, men nu blir det att ta en liten röka!
Sen kika på TV.
Ska kolla på "Pensionärsjävlar".

pusspuss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.