2010/11/14

Folk förändras pga umgänget..

Jag förstår inte hur folk kan vara en person den
ena stunden sedan en annan den andra?

En killkompis till mig.. eller ja, han var min vän!
Han förändrades på 1 dag!
Asså, vad fan är detta?!
Han sms:ade och ringde mig som fan, och då menar
jag att det inte var tyst i telefonen en sekund.
Han bara höll på för att han var så
upprörd bara för att hans flickvän hade dumpat honom.
Detta har hänt några gånger tidigare.
Det lustiga är att han bara hörde av sig du han blev
dumpad, ja.. då dög man bara.
Man dög bara inte till lite stöd och uppmuntran,
han ville även vara tillsammans med mig.
Ja ville inte för att jag har min Mattias,
och jag vill inte mista honom.
Jag dög ju bara nu när detta hände, men han
hörde knappats av sig tidigare..

Dagen efter så skulle jag kolla hur det var
med honom, men han liksom bara bad mig
att lämna mig ifred..
han hade tydligen gått och blivit tillsammans med
tjejen igen, och då dög man inte som vän heller.

Asså, man blir så förbannad på folk,
vad har folk för fel innanför pannbenet!?
Han får tydligen inte ha några tjejkompisar för sin
flickvän, hon är sjukt svartsjuk!!
Han vet mycket väl att han bara duger för sex.
Han vet också att hon ligger runt med en massa
andra killar bakom honoms rygg.

Jag fick även veta att jag inte var någon stor
förlust för honom. Han ändrades på bara 24 timmar!

Jag har kännt honom i över ett år!
Ett helt jävla ÅR!! (?)
Jag har även hindrat honom från att hoppa
och ta sitt liv.

Nej, i mina ögon har du inte någon makt längre.
Du har gått för långt. Du har förändrats totalt
pga en tjej!

Du har ingen plats kvar i mitt liv.
Jag tänker ALDRIG mer ta in dig i mitt liv igen!
Och då menar jag verkligen
ALDRIG MERA!! FATTA!


Ja, ja.. nog med gnäll nu. Kände att jag bara var
tvungen att skriva av mig lite.
Tycker att det behövs lite, att man måste lätta på
hjärtat och hjärnan från en massa skit.

Men jaja.. tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.