2010/11/14

Mattias Svensson - 49 frågor/ svar!

1. Du är tillsammans med? Mattias Tore Lennart Svensson.
2. Och varför det? Han är speciell och jag älskar han för den han är =) <3
3. Har han fått något smeknamn av dig? Ja, Tiias. Eller babe <3
4. Hur länge har ni vart tillsammans? 8 månader den 24 november .
5. Hur träffades ni? Hmm.. ja, vart ska jag börja? =)

Det var när vi var lite yngre på en fritidsgård. Och vi såg varandra i skolan under högstadiets tid. Sen bestämde vi oss för att umgås en dag i mars 2010, vi kikade film. Avatar. Sen klick! I have fall in love!
6. Hur gammal är han? 18
7. Älskar du honom? Ja, annars hade jag vell inte varit tsm med han !?
8. Har du slagit honom? Ja, fast på skoj..
9. Har du roligt med honom? Klart jag har!! Bättre kille finns inte !!
10. Har ni sex? Nej? Vi är ju tsm?
11. Skulle du kunna bo med honom? Ja, jag gör det nu. inneboende =)
12. Beskriv honom med tre ord? Finast, Roligast Och Underbarast.
13. Vet du nånting om honom? Ja, jag vet typ allt. =)
14. Har du gjort ett sugmärke på honom? Ja.
15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? Tror? Jag vet! och hoppas tills döden skiljer oss åt!
16. Får han dig att skratta? Han gör mig alltid på gott humör.
17. Säg ETT ord hur du känner för honom? förtrollad.
18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? alla möjliga, fast mest skräck.
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? Nej, inte längre. Älskar honom jätte mycket, är inte nykär.
20. Vad har han för ögonfärg? Bruna.
21. Vad är det finaste du fått av honom? Hans kärlek, hans närhet =)
22. Har ni samma humor?  Ja typ=)
23. Planerar ni framtiden ihop? Ja, absolut vi ska bli sambo först, se får vi se vad som händer. =)
24. Skulle han bli en bra pappa? Ja.
25. Vad gjorde ni senast ni träffades? Vi träffast nästan varje dag så senast vet jag inte. vi hittar ju på saker hela tiden.
26. Vad gör han när han inte är med dig? Sitter och kollar på tv, spelar dator eller ritar.

27. Är du svartsjuk på andra tjejer? Ja kan hända, var mera innan.. men inte nu längre. Jag vet att det är bara mig han vill ha. =)
28. Har ni bråkat nångång? Ja.
29. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? Nej, men det har hänt at vi har diskuterat om det.

31. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 1 vecka.
32. Har ni samma åsikter om saker? Nja men vi diskuterar mycket.
33. Vem håller i fjärrkontrollen? Han :p
34. Går ni ut ofta? Nej, vi har tröttnat på det, för det finns inte mycket som Ronneby har att ge. Hemmakvällar är de bästa!
35. Har ni samma musiksmak? Nej, men det funkar ändå.
36. Är hans familj trevlig? Lite avis på han för att han har en sådan underbar och trevlig familj, men jag ser det som min familj också.

37. Är han romantisk? Ja, det tycker jag.
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? Ja, det gör han.
39. Har han någon fobi? Vet ej.
40. Gillar han sport? Lite.
41. Är han en djurvän? Yes, han är sjukt intresserad av ormar.
42. Kan han sjunga? Nja, vet ej :p
43. Spelar han nått instrument? nej, men han har vell spelat lite gitarr.
44. Kan han laga mat? Ja, det duger.
45. Är han konstnärligt begåvad? Ja, han är sjukt duktig på att rita.
46. Är han envis? Kan hända.
47. Tycker han om att resa? Ja, det gör han nog. Han har pratat om vart han helst vill resa.
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? Någon rolig min när han var yrvaken :p
49. Vad är det sötaste han sa sist? Jag älskar dig Emma, du är bara min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.