2010/11/28

Första advent!

Nu har jag glömt bort att blogga igen. Förlåt!!
Men det är så att jag har annat för mig, sitter jag
vid datorn så blir det bara en liten stund.
Då kollar jag bara Facebook.

Nu är det söndag igen, helgen är över.
Att helgerna ska gå så fort?
Tillbaka till praktiken i morgon.
Har 3 veckor kvar (15 dagar) skönt!
Sen blir det jullov, och då hoppas jag att
allt blir som jag har tänkt mig, som jag har
hoppats på under ett bra tag nu.

Mötet jag var på i torsdags var både bra och dåligt.
Jag tänker inte gå in på detailj direkt så, för det
har inte alla med och göra.
Privat liv finns det något som heter :)
Visst har jag skrivit ut privat saker på bloggen
förr men detta är riktigt privat så jag tänker inte
avslöja något, topphemligt!! ;)

Idag fyllde Mattias' lillasyster Ramona 7 år :)
Grattis till den lilla busungen! <3

Idag är det första advent.''''

Nu blir det snart att ta en varm&skön dusch.
Efter det blir det att kika film med Mattias.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.