2010/11/29

Svar på kommentar!

Du klagar bara hela tiden!! för den delen ( har inget med detta inlägg att göra)
är att folk kan ha det värre än dig och må sämre.
Du tror du är så bra! Istället för att klaga på allt och alla och skriva att det är så
dåligt för dig och att alla andra borde fatta det , så gör något åt det.
 klaga inte gör något åt dit liv.. blir så trött på såna som du.!!!!!
Svar: Hej du!
ännu en kommentar ifrån en Anonym person
som inte vågar stå för den man är!
Jag klagar ju inte hela tiden..
Jag tror inte att jag är bra, jag vet att jag är det.
Jag gör någonting åt mina problem på bästa sätt.
Jag har ett liv och jag gör vad jag
vill med det och det bästa utav det.
Är du nu så j*vla trött på såna som jag
eller trött på mig så behöver du inte lägga ner din
energi på att kommentera. Att du även
kommenterar anonymt är ett bevis på att
du inte vågar stå för det du skriver.
Kommenterar med ditt namn nästa gång,
stå för den du är!
Våga dela med dig av ditt liv, både bra och
dåliga saker. Inlägget var INTE för att klaga på något direkt!
Och som jag även skrev i inlägget att om det inte
passar så vänt på klacken, dra lixom?
Våga stå för dig själv, anonymus! :)
För det är verkligen skrattretande med såna
som du, som kommenterar Anonymt, som stör
sig på folk som har åsikter, som lägger ner energi
på folk som man stör sig på, som är avundsjuk.
Glöm inte bort att du slösar tid på ditt liv när du 
läser/ kommenterar min blogg ;)
Men det verkar som om du inte har ett liv i med
att du kommenterar anonym och inte
vågar stå på egna ben!
Tack för mig!

2 kommentarer:

  1. jag vågar stå upp för mig själv. men nån måste ju säga vilken BITCH du är! och det är ett nöje att säga sanningen till dig.

    Nån måste ju.. ser inte det som att slösa mitt liv precis..

    Lilla Gumman. Lär dig stava. Vad är du nu? 19 elr? känner inte dig så vet ju inte precis..

    Och ska du komma med tips om alkohol om att man inte ska dricka innan man är 18 så kanske du själv ska ha följ det?'

    Stackars dig. du vet ju själv inte hur självupptagen du är..

    Lilla Gumman . Jag tkr synd om dig..

    Anonym: 21 år från växjö.

    SvaraRadera
  2. på tok för mycket folk gnäller om att de mår så j*vla dåligt!
    ta och föreställ er mitt liv just nu istället

    i såfall kan du förklara mer utförligt varför vi borde föreställa oss dit liv mer "dåligare" än andras?

    SvaraRadera

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.