2010/11/30

Svar på kommentarer!


jag vågar stå upp för mig själv. men nån måste ju säga vilken BITCH du är! och det är ett nöje att säga sanningen till dig. Nån måste ju.. ser inte det som att slösa mitt liv precis.. Lilla Gumman. Lär dig stava. Vad är du nu? 19 elr? känner inte dig så vet ju inte precis.. Och ska du komma med tips om alkohol om att man inte ska dricka innan man är 18 så kanske du själv ska ha följ det?' Stackars dig. du vet ju själv inte hur självupptagen du är.. Lilla Gumman . Jag tkr synd om dig.. Anonym: 21 år från växjö.
Av AnonymSvar på kommentar! på 2010-11-29
Svar:
Nej, det vågar du inte, du är fortfarande anonym.
och varför måste någon ha uppgift att säga
att jag är en bitch?
Vart är jag bitch någonstans?
Du fortsätter skriva till mig fast du stör dig på mig.
Jag kan stava.. och stavning är inte det viktigaste..
du kom antagligen inte på någonting
annat att klaga på.
Du känner mig visst, du vet hur gammal jag är.
Tipset har jag följt.. jag började inte
dricka i tidig ålder.
Ja, det är verkligen synd om mig ;)
Nej, det är synd om dig som tror att du är så
cool och för att du slösar ner tid på att läsa
en blogg som du tycker är ointressant, eller
läsa en blogg som skrivs av en person du stör dig på.
Jag är inte självupptagen, du vet inte ett
skit om mig sa du ju precis.. du känner ju inte mig(?)
Du verkar älska att ha ett självupptaget
liv själv med att slösa tid på att läsa min blogg.
Om du nu är 21.. som du säger så är du
ganska omogen för din ålder.
Som jag har sagt och jag säger det igen..
passar det inte så lämna bloggen :)


på tok för mycket folk gnäller om att de mår så j*vla dåligt! ta och föreställ er mitt liv just nu istället i såfall kan du förklara mer utförligt varför vi borde föreställa oss dit liv mer "dåligare" än andras?
Av AnonymSvar på kommentar! kl. 12:29
Svar:
Detta var ett tag sedan jag skrev..
det var precis som jag skrev på Facebook, där du har kompierat detta..
du förstod inte meningen med det.
Det var inte riktat till en speciell person direkt.
Jag förklarade mera utförligt efteråt då några missförstod.
läs mellan raderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.