2010/11/24

Today - PMS!!

Hade 400 pers på buffén idag, usch!
jobbigt, sen har vi även fått nya praktikanter igen.
De kom i måndags, och de var inget att ha
tycker jag. De är så uppnosiga, de kommer
och tror att de kan styra och bestämma över
alla andra praktikanter!
Personligen tycker jag inte att man ska bestämma
över en annan människa sådär, och man
ska absolut inte bestämma över en person
som är äldre än sig själv.
Menmen, jag bryr mig inte. Slipper dem om
2 veckor! (y)

Förövrigt är jag j*vligt trött, orkar inte
tänka, har f*n PMS så det sjunger om det.
Hatar lingonveckan!
Det är då man är sugen på det som innehåller
så mycket socker och kalorier.
Man får vara utan sex och man mår
allmänt dågligt! PMS ANFALL!!!!
GAAAAH! DAMP!
nej, men det var vell lite för omoget av mig...
nej, men jag får lite ryck på allt,
finns ingen ledig lägenhet i Ronneby heller.
J*vla skithåla.. får vell flytta till karlskrona då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.