2010/11/23

Uppdatering..

Förlåt ännu en gång för att jag har glömt bort att
blogga igen!
Jag hinner knappt. Men hoppas på att jag bättrar
mig sen när jag får mer tid över.
Tisdag nu, 18 dagar kvar på praktiken! Hääärligt!
Längtar tills jullovet, det ska bli awesome!
Jag vet inte ännu vart jag ska fira julen ännu,
fira nyår blir givetvis med mattias :)
och några vänner kanske, eller hans fina, underbara
och tokiga familj. I löööv dem! <3

2 dagar kvar tills ett möte som jag har väntat på
i 8 veckor. FINALLY! (y)
Hoppas att det ska gå bra.

Förövrigt... som vanligt tänker ni kanske..
så här kommer lite gnäll från mig igen (a)
På praktiken idag var det massa lärare
ifrån ett lärarförbund från en annan kommun
som kom och åt lunch och hade en liten kaffebuffé.
Det var så skratt retande.. en kvinna kom fram
och sa att hon hade beställt en smörgs utan paprika.
Jag frågade henne om det gick bra ifall hon bara
petade bort den, men det gick inte för sig.
Sen var det en annan kvinna som kom fram och
berättade att hon var allergisk mot apelsiner.
Att det var så allvarligt att det gick igenom
luften och att det räkte med att någon skalade
apelsinen. :s
haha, *suck* ibland är människor föör mycket.

en annan sak är att jag har rensat bort några ifrån
min Facebook pga att de klagade på mina
statusuppdateringar.. så då tog jag bort dem.
Passar det inte så behöver de inte vistas på min
sida ;)

men men, nog med gnäll och shits nu..

nu blir det duschen som gäller efter en kopp kaffe
och sedan efter det kanske en ansiktsmask.
Ska även kika på den nya Harry Potter-filmen
med älskling. Puss på livet! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.