2010/11/04

Today

Lovet har bara sprungit iväg.
Redan Fredag i morgon.
Man hinner knappt med.
Men iaf..
Har bara tagit det lungt pga att jag knappt
orkar att göra något.
Har mycket på gång som måste göras
och som jag måste tänka på. Jag hoppas
att det löser sig snart för nu har jag väntat
4 veckor, snart 5 så något borde hända snart tycker jag.
Jag är så taggad.. ååh det kommer att bli så
underbart och mysigt. ♥

En sak som är mindre kul/spännande.. ja.. allt man
kan tycka är lite tråkigare..
Min katt har slagit sig och har börjat
att halta så jag hoppas att han blir bra igen.
Btw.. jag har bytt namn på katten..
det blev Chris istället för Zeppo.
Bara för att Zeppo låter som ceppo.. asså cp.
Chris passade honom bättre. ♥

Men nu åter till annat. Så höres vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.