2010/11/04

Till er fjortisar som har sina kärleksdrömmar om min pojkvän!

Först vill jag bara be er att lägga ner.
Han är upptagen!

Jag är så trött på att ni flickor blir "vän" med mig
bara för att komma åt Mattias.
Tror ni inte att jag har fattat att ni lossas att vara min vän
bara för att ni är kära i Mattias och vill komma närmare honom?
Så dum är jag inte!
Jag är mycket smartare än vad ni tror.
Ni ska ha klart för er.. ännu en gång som jag har
upprepat 100ggr att ni inte har en f*cking chans
i välden på att få honom.
Han är min.. Vi ska bli Sambo.. gifta oss & skaffa barn.
Jag är hans framtid och han min.
Så ni kan bara fortsätta drömma..
dream on and fuck off bitches.
Nu kanske jag låter lite som en fjortis, haha.
Men jag är bara så TRÖTT på att folk har svårt att fatta!

Ja, visst är Mattias snygg, sexig, het och helt
j*vla underbar och snäll??
Jag vet också att ni inte bara är avundsjuka på
att jag är tillsammans med eran drömkille utan
också att ni är så avundsjuka för att jag är
så snygg och vacker.

Men ni kan söka er kärlek någon annan stans.
För här hittar ni inget.
Jag förstör en kärleksdröm nu haha.
Men det är bara för att ni tror att
ni ska kunna förstöra
min verkliga/ framtida kärlek.
Ni kommer inte att lyckas ändå.

Btw.. så bryr jag mig inte om vad ni
tycker om allt jag skriver.
Alla har sina rättigheter.. eh (?)


TACK FÖR MIG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.