2010/11/30

Today

♥♥

Det var en chilldag på praktiken idag också.
Sköönt, det ska bli chill fram tills på torsdag.
Men jag ska inte klaga, det är kul att vara igång
hela tiden med, för då går tiden fortare! :)
Inte många dagar kvar nu.

Nu har även några praktikanter åkt hem,
tydligen pga att "vi har varit elaka mot dem".
Skitsnack, det va de som var uppnosiga
och de som inte plockade ut piercingarna när de
jobbade, man ska ju följa regler.
Personhygienen inom yrket som jag ev ska
jobba med i framtiden är mycket viktig.
Efter praktiken blev det en fika med syster på dropkick!
Det blev lite tea och en liten chokladbit.
Jag ääälskar Tea, haha vet inte
riktigt hur många ggr jag har sagt det ;)
Men jag är sjukt tokig i det!

Från det ena till det andra, jag tänker nu
lägga ner med att svara på anonymus
kommentarer för att jag orkar inte
bry mig mer, har den personen problem så
får den lösa det istället för att lägga ner
energi på att kommentera en massa
onödigt skit och missuppfatta allt.

Nej, nu ska jag ta och dricka
mitt kvällstea! <3


♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.