2010/12/01

Today

♥♥

Gjorde lite andra saker i dag på praktiken.
Jag serverade inget, utan bärde på massa tunga
saker, så nu är jag värsta boddybuildern ;)
Haha, nej.. jag skojar bara!
Det var lite träning iaf.
Dukade även upp inför en personalfest.
Tiden gick ganska fort fram till lunch,
sen gick tiden sakta tycker jag för att jag hade
fått ett besked, eller besked och besked men..
det gjorde mig nervös (orolig).
Men det ska nog gå bra, får veta svaret snart.
För jag ska nämligen dra iväg ett ärende!
Ska gå vilken minut som helst, men jag
skriver nog lite mer senare?
Puss puss!

♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.