2010/11/15

Trött..

Ja, det är vad jag känner mig nu.
Har världens huvudvärk, men jag får inte bli
sjuk nu. För då åker praktiken åt h*lvete(?)

Jag är trött som bara den, har knapp fått sova inatt.
Jag och Mattias sov i Linns dubbelsäng,
den är bara så där 100 meter störe än Mattias xD
Nej, skojar. Mattias säng är för liten.

Det var för varmt i natt, och en viss person
sms-terrade mig nästan hela natten!
Man blir så trött på sånt!!
Att man aldrig kan få vara ifred när man vill sova?
Och varför ska folk alltid höra av sig på nätterna
och inte dagarna?
Ja,ja.. dessa sms:en var inget kul.
Det var ifrån samma person som jag skrev
ett inlägg om tidigare.
Han blev tillsammans med sin flickvän igen.
Och bara för att jag inte ville ha han och
han inte fick som han ville så är jag en hora tydligen.
Hade jag varit kille så hade
jag säkert varit en bög enligt honom,
asså vad händer med folk?
Blir människor barn på nytt när de har
fyllt 18?
Tydligen! -.-'

Jag vann över honom, för enligt honom
så hade jag AIDS bara för att jag har haft sex med
en viss person, men då sa jag att då
har din flickvän också det, för hon har också
haft sex med samma kille som mig,
och han har haft sex med sin flickvän
och då har han också AIDS!
Och AIDS går inte att bota.
So.. fine! Vi alla är smittade utav AIDS! :D

Nej men.. jag har inte AIDS.
Ingen har det utav oss.
Han kom bara inte på något bättre.
Han vågade inte svara på sms:en tillslut.

Menmen.. nu får det vara nog, tänker INTE
lägga ner mer energi på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.