2010/12/20

Förhållanden ökar.. lek minskas. (y)

Jag tycker att det är kul att se, att fler och fler är ute efter förhållanden.


För några eller bara något år sedan tyckte jag att ingen
var ute efter något seriöst. Det flesta sökte bara KK:n..
och det var så sjukt jobbigt, för att det
fanns sådana överrallt.
Sådana som bara tog kontakt med en bara för
att den ville ha Sex. I en sådan by som jag bor i
är det fortfarande lite så att folk inte vill ha förhållande
bara för att de är "trötta på skiten, hittar aldrig den rätta".
Asså, kärlek kan man bara inte beställa hur som helst.
Den kommer när den kommer, alla kommer att få
uppleva den, 'den rätte' finns där ute någonstans.
Det finns en för alla. Man kommer att hinna vara med
om en hel del inom kärlek innan man hittar den 'rätte'
det tar bara sin tid.
Vad jag vet och tror så är det så.
För jag har varit med om en hel del inom
kärleksvärlden som: otrohet, olyckligt kär, svek,
tappat känslor, kärleken har gått upp i rök.
Och mycket mer..



Allt tar sin tid, man ska vänta länge på
något man verkligen vill ha.
Jag har väntat länge på något jag vill ha, och det är
snart klart.. fast detta har inte med relationer och
kärlek och göra på det sättet.
Men det är kärlek för mig.





Som man kan se bland mina MSN kontakter
så har nästan alla en bild på sig själva där
en kysser sin partner. Det är så mysigt att se.
Andra heter bara sina partners namn på MSN
och skrivit upp sina datum :)
Jag kan säga det att det finns nästan ingen på min
MSN kontaktlista som är singel, men det finns
kanske 1-2 stycken som fortfarande håller på
och leker med kärleken och känslor, men någon
dag lär de sig vad de egentligen har sysslat med.
Så får de själva känna hur det känns att bli
dissad av en man tycker om.


Jag säger bara en sak!
Var rädd om den du älskar.. om inte..
någon dag förlorar du den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.