2010/12/20

Jag och mitt bloggande!

Jag började blogga på lunarstorm.se och
Helgon.net under år 2008.
Det var inte så direkt poppis, så jag skaffade mig en
riktig blogg på blogg.se.
Min första blogg fick namnet NancyPancy
och startades Januari 2009.
Jag bloggade där tills April 2010 då jag skapade
en ny blogg och nytt bloggnamn, NanakiHibiskus .
Där bloggade jag från April 2010 - Oktober 2010,
sedan tröttnade jag på blogg.se (platsen jag bloggade på).
Så jag började blogga på blogspot.com istället,
så det är den nuvarande bloggen jag har nu
nanakihibiskus.blogspot.com 


Mina Headers:






- Jag har hittills skrivit 354 inlägg, inte så jätte bra på
de 2,5 åren jag har bloggat snart,
men kan säga att det har varit mest bloggande på sista tiden.

- Jag började blogga för att jag tycker att det är kul att
skriva och berätta lite om mig själv,
mitt liv och sånt som jag tycker om.

- Jag har funderat en gång på att lägga ner bloggandet,
men det blev inte av för att jag kan verkligen inte sluta,
 det är som om man är beroende av bloggandet.

- Jag la ner bloggandet i några dagar och timmar
för att det var en period i mitt liv som det hände mycket.

- Jag bloggar för min skull, och för att jag tycker att det är kul.

- I min blogg kan man träffa på känsliga saker som
många inte klarar av.
Då man brukar få klagomål, MEN passar det inte
så behöver man inte läsa min blogg.

- Jag har haft runt 1000 besök sammanlagt
på mina tidigare bloggar.

- Min nuvarande blogg har pågåtts sedan Oktober
i år och har haft 19 besök bara idag, 28 besök igår,
702 besök den senaste månader
och 1 286 besök sammanlagt!
Alltså 20-35 läsare per dag!

- Besökare/ läsare ökar för varje månad som går!












1 kommentar:

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.