2011/01/09

...

Har knappt tid/lust att uppdatera bloggen..
frågan är om jag ens ska ha kvar den eller inte?
Ska jag ta bort den? Ja eller nej?

Usch! I morgon börjar skolan, och jag har en heeeeel
deeeeeel framför mig. Ett ex antal ämnen, ett projekarbete m.m.
Vilken tur att man inte ska göra allt på en gång. eller kanske?
Hmm.. har suttit för det mesta framför TV:n och datorn idag.
Var ute och gick i 2 timmar innan också, det var skönt..
men fy fanken vad det var haaaaalt!
Jag ser inte fram emot att gå till bussen i morgon asså..
om vintern bara kunde försvinna, och om jag skulle fått
det jag har väntat på i 15 veckor idag!

Just nu ser jag först och främst fram emot att min nya mobil
ska komma så att jag kan sms:a igen. Och ringa en massa!

Nu blir det att ta en dusch, avsluta kvällen med en film/mys.
Sen soooova.
Back to school tomorrow -.-'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.