2011/01/08

my day..

Har sovit som en stock inatt, vaknade lika sent
som vanligt mellan 11-13.. vet inte varför.
Jag ställer klockan på 8-9 varje morgon men orkar inte stiga upp.
Jag fattar inte.. det kommer att bli problem för mig när jag ska
stiga upp på måndag då jag ska till skolan... :/

Menmen.. från det ena till det andra..
har segat idag, känns som om det är söndag.. fats nej, det är
ju inte det. Och internet har blivit snabbare men kopplar fortfarande
ner av sig själv :(
Nej men troligen så funkar det helt utmärkt i morgon?
Har spelat ett barndomsspel idag, nämligen Super Mario 64.
Det roliga är att jag minns de flesta fusken och så :)


Nu sitter jag och smaskar på lite lördagsgott och ett glas coca cola :)
Funderar på om jag ska kika på en film med älskling nu
eller om jag ska sega mig framför ett spel resten av kvällen.. ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.