2011/01/07

Heeeeeelluuuuu..

Jag vet att ni har saknat mig ;)
Haha.
Jag har knappt suttit vid datorn på de här 2 senaste dagarna.
Har för det mesta varit ute, kollat på TV:n och myst med familjen
och älsklingen.

Kikade på Let´s dance som körde igång med en ny säsong ikväll.
Jag säger bara det, Jag håller på Alexander Rybak!
Ska se till att kolla på Let´s dance nu varje fredag fram tills
finalen då han kommer att vinna, men åker han ut innan finalen
tänker jag inte kika på Let´s dance något mer detta året ;)

Just nu återhämtar jag mig efter dagen och så.
Dricker ett stort glas o'boy.
Jag och Mattias var hemma hos R och kikade på film.
Det blev en gammal goding, nämligen
Ace Ventura - den galopperande detektiven!
Han är så störtskön Jim carrey som har huvudrollen som Ace Ventura.
Efter det kollade vi på Let´s dance som sagt, och så snackade
vi lite skit ofc.

Nej, nu ska jag kila ner och kolla vad Mattias min hittar på.
Sen efter det vet jag inte ännu, men något hittar man ju alltid på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.