2011/01/07

Todaaay

Har fått stå ut en hel del med min hosta idag och att min mobil
inte går att sms:a eller ringa med för att simkortet är inaktivt.
Det är bara för att jag har beställt en ny mobil och därmed
flyttade jag över mitt mobilnummer till det abonnemanget.
Har även stått ut med att internet fortfarande inte funkar riktigt som det ska,
de kopplas ner efter bara några klick in på Facebook, eller några
klick då jag har rensat bland mailen, usch såå dryyyygt!
Hoppas att det blir bättre snart, för jag orkar inte ha det såhär
när det redan finns tillräckligt som går mig på nerverna.

MEN.. idag fick faktiskt snön vara med ;)
Jag plockade fram mitt barn:a sinne och fick ett litet
ryck och hankade på de andra familjemedlemmarna ut i snön
och började skapa med snön!
Det blev nämligen en igloo!
Jag tror att klockan var runt 21:00 eller någonting
sånt där, och när jag kom in (då jag blivit blöt) och kollade på
klockan.. den var 00:00, jag kan inte fatta att jag hade varit ute
i snön i 3 timmar!
Det var så gott med en kopp varm choklad som Mattias fixade till
mig, så ibland så duger faktiskt snön, fast bara om jag har tråkigt.

Nej.. nu ska jag nog ta och spela lite spel och sedan ta en varm
och hääärlig dusch!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.