2011/03/26

En liten uppdatering.

Nu ver det ett tag sedan jag uppdaterade, men men..
typ ingen som läser bloggen eller kommenterar ändå.
Fast det betyder inte att jag ska sluta blogga helt
och hållet, men kanske inte lika viktigt att uppdatera
bloggen som alla andra bloggare för att det är typ
ingen som läser.. haha.. jo läsare har jag men ni är dåliga
på att kommentera ^^

Igår var jag och Mattias på bio, vi såg "I am number4"..
ska skriva ett inlägg sen om vad jag tyckte om filmen.

Idag gjorde jag våfflor till frukost :3
Det var våffeldagen igår.. I know.
Hann aldrig göra våfflor och så innan bion för
det blev lite sent och så.. ja you name it.
Jag åt 5 st :3 *Happy face*
Nej men, ska äta meeer sen! ;3

Nu sitter jag och äter en massa sur-sockrat godis.. fint! :'3
Sen ska ja se en film och tjocka mig lite till med våfflor! : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.