2011/04/23

Faror och idioter på nätet.

Loggade in på BDB idag (Bilddagboken)
och så fick jag ett Mail ifrån en tjej som talade om för mig att hon
hade hittat ett bildspel som jag tydligen skulle vara med i.
Hon länkade också, självklart blev jag osäker och sa till henne att
det var virus.
Men hon påstod att hon hade kollat på det på sin dator.

(klicka för större bild)

Jag har ingen aning om det är virus eller om tjejen har rätt!
Dock kan jag inte öppna skiten i min dator för att mitt
virusprogram varnar mig om att det är virus typ?
Asså, vad ska jag göra?
Hur ska jag veta om det är jag på bilderna?
Och vem f*n är så dum och tar mina bilder sådär.
Och för den delen är jag ingen modell........

Hjälp mig någon?


1 kommentar:

  1. Det ser ut som det är något slags virus,så försök att inte öppna det. O eftersom din dator varnar,lita på den! :) Annars har du en fin blogg,forsätt som du gör:)

    SvaraRadera

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.