2011/04/28

Hoppsan!

Jag har åter igen varit dålig med att uppdatera bloggen igen!
Förlåt!
Jaja, det gör kanske inget?

Jag har haft fullt upp med skolan, lägenheten, mina vänner & familj
och kärleksproblem!
Massa på 1 gång!

Men jag har koll på det mesta nu, och jag hoppas att det går bra snart
med allt för mig.

Påsklovet är över och skolan började igen i Tisdags, hade velat
ha längre lov men jag överlever :)
Snart är det redan helg, och jag har inget speciellt inbokat i helgen
mer än att det är det 1 Maj på söndag!
Viket betyder ---> Årets första dopp! :)
Helt awesome! Ska passa på och sola en massa i helgen
iallafall, så att jag är brun och fin till Studenten!
Har beställt Klänning och skor till min Student nu, det blev en vit klänning,
och rosa ballerina skor. :)
Längtar tills de kommer!


Nu är det Torsdag vilket betyder att en dag i morgon med, sen helg.
Ikväll ska jag ta det lite lugnt, ska försöka plugga lite.
Jaja, ska försöka uppdatera mera! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.