2011/04/18

Första kyssen

Minns ni eran första kyss?

Jag minns min. :)
Det var sommaren 2006 när jag var på semester i Italien.
Han var en kille född 1989, 2 år äldre än mig.
Han var 17 år och jag var 15.
Hans namn var Michael Rainer och kom ifrån Österrike.

Dagen var 3/8 2006, jag hade träffat Michael någon dag innan,
men idag bestämde vi oss för att umgås lite.
Vi gick till stranden, kollade ut över det vackra medelhavet.
Sen hände det, jag fick min första kyss!

Jag skrev Dagbok under detta året och jag har till och med tiden,
haha.. man hade full koll på allt.

Michael Rainer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.