2011/04/18

Moshi moshi!

Nu är jag hemma igen! Eller ja, för en halvtimme sedan :)
Jag har gjort massa saker idag som ni vet, la ju upp min checklista
tidigare.. kom på att jag glömde bort att skriva upp att jag skulle
boka en tvätt-tid, gjorde det med.. det blev på Lördag mellan 19-23.
Världens sämsta tid.. som vanligt.. -.-
Har varit med Lotta idag, fick en påskpresent, som jag tyvärr glömde
hemma hos Robina som jag var med efter jag hade varit med Lotta.

Ja.. vad har jag med gjort? Vad har jag mer för kul att berätta?
Hmm.. Jo!
Mitt efterlängtade hår kom idag! Finally! ;D

Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.