2011/04/09

godnatt (mobilblogg)

Dagen har varit ganska okej. Var hos Zandra igår och sov där tills idag, vaknade upp med Linn Hasselberg bredvid mig. Haha. Hon drack ganska mycket igår så tur för henne att hon inte spydde på mig x3 sedan gick jag hem, åt frukost och duschade och lite såntdär. Sedan gick jag en promenard i brunnsskogen med Marianne och Ramona. Sen när vi kom hem blev det mat. Sedan träffade jag Rebecca Kroon som jag inte har träffat på länge, vi var ute och gick, snackade lite allmänt. Vi gick till tyskakyrkan som ligger vid mitt. Vad läskigt det var där, becca skrämde upp mig :P

Nu ligger jag i ******* säng! :D <3 Mysig, men känns lite konstigt. Jaja, godnatt!

Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.