2011/04/28

Hiss & Diss!

Tänkte att jag skulle köra en Hiss & Diss för er! :)


1. Studenten - Snart är det äntligen dags för Studenten!
Jag beräknar med 41 dagar kvar fram tills dess!
2. Kungsörnen Pannkaksmix - Hittade den i affären, mycket roligt!
Jag bara älskar Pannkakor!
3. Japanska serier - Sitter nu och kollar på en Japansk serie som heter
1 Litre Of Tears, har kikat lite då och då ett tag då jag har haft tid.
Har snart kikat klart på hela serien :)
Aya - Huvudpersonen.

1. Studentmössan - Min studentmössa har inte kommit ännu.
Jag blir orolig!
2. Facebook - Ja, det har blivit som alla andra sidor, eller ja
det har blivit en massa mobbning och skitsnack på sidan.
Det är inte så många som uppdaterar vad de gör och så.
Det är bara en massa negativa statusar, klagomål, skitsnack
och folk som skriver att de ska festa. Det står aldrig något nytt!
3. Kärlek - Jag blir så trött på den just nu.
Blivit dumpad igen av världens bästa och finaste kille!
Jag saknar honom!
Sedan är det en massa andra killar som är intresserade av mig,
men jag känner mig inte redo att gå vidare, känner inte för det.
Väntar på att min prins ska återvända!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.