2011/06/28

Love is on fire..

Jag känner av att det har varit dåligt med bloggandet från min sida.
Kanske borde jag lägga ner bloggandet ett tag?
Finns ändå ingen som kommenterar eller kommer med trackbacks..
Hmm.. jag ska i alla fall försöka blogga.

Idag sov jag lääängeee, som vanligt!
(Fast jag ställde kl. på 8!)
Haha. Dumma mig ^_^

Var med min syster Zandra en stund idag efter jag hade träffat min sötsak en stund.
Efter det var jag med Lotta, vi hade Picknick i Brunnsparken och pratade lite :3
Byggde på min solbränna på 1 timme eller 2, undertiden vi satt där.
När jag kom hem så pysslade jag om Chris lite och städade, tog en dusch.
Frigjorde lite utrymme på min dator, det behövdes!
Jag vet att jag inte har världens bästa dator med världens bästa utrymme,
men snart blir det att införskaffa en ny dator, en stationär.
Gamingcomputer! ^-^
Har haft denna Laptoppen i 3 år nu i Augusti, så måste byta upp mig lite! :3
Yeahyeah..

Just nu sitter jag med ett glas mjölk och lyssnar på musik, balader..
hmm fattar inte varför jag gör det? ;D
Haha.
Ska snart ta och stänga ner lite, så ni får ha det så bra mina läsare för
det ska jag ha i alla fall!

2 kommentarer:

  1. om du ska skaffa en stationär data som du kan spela med är det billigare att bygga den själv altså köpa delarna för sig än att köpa den på elgiganten ,onoff och dom en data som kostar sig 6000 kan du bygga upp själv för typ 4000 med grafik kort för det får du inte i dom du köper på onoff och dom och grafiken är det viktigaste om du ska kunna spela :) nu fick du en komentar /mario

    SvaraRadera
  2. Jag tycker din blogg är söt och fin! :D

    SvaraRadera

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.