2011/06/28

Skuldkänslor!

Ja eller vad man ska kalla det?
Har gått upp 2 kilo efter allt festande och skräpmat denna månaden! :/
Får bli ett stopp för det nu, och göra det som jag har lovat mig själv.
Ut och gå minst 1 timme varje dag, äta frukt och gröt varje dag
och ingen skräpmat osv ;3 Haha.
En cider 33 cl (4,5 %) innehåller 215 kcal, och jag dricker 3-5 st.
Sedan brukar jag ta en kaffedrink ute och den ligger på ca. 75,41 Kcal!
Man ska ju ha ca 1200-1500 Kalorier per dag,
och på den drickan jag dricker kommer jag upp i dem
+ skräpmaten som innehåller massa!

* Totalt kalori-span för kvinnor: 1200-1500 kalorier per dag
* Totalt kalori-span för män: 1500-2000 kalorier per dag.

så inget onyttigt på ett tag! Haha
Nu ska jag kolla på Smallville sen sova! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.