2011/06/25

Min Midsommarafton

Började dagen med att umgås med Lindha och Emma hemma
hos mig. Sen drog vi vidare hem till Lindha och festade där.
Sen kom Richard. Evve och en till tjej kom också en
liten runda sedan stack dem.
Efter ett tag drog vi vidare in till stan, till Emmas
mamma Jessica. Vi hade jätte trevligt och hon hade
stans snyggaste lägenhet enligt mig, vill ha den!
Men då får man stå i kö ;)
Kostade bara 4 000 /månaden och var en 4a.
Billigt!


Efter ett tag gick jag och Richard och mötte Ante.
Haha, sömntutan! :P
Sen drog vi alla ut till Dr. Jekyll and Mr. Hyde.
Vi var ca 9-10 pers, trevligt!
Richard & Ante - "Dom har blommor i sitt hår! :3

Tog någon Kaffe-Baileys och några cider.
Ringde ett samtal till utlandet, oj oj blir dyrt nu :P
Nej, men det var det värt! Min sötnos! ♥
Lite innan JH skulle stänga så gick vi och åt pommes med
vitlökssås på Valentino.
Efter det drog vi till Frasses för att köpa cigaretter och sedan
var det dags att dra hem. Var vaken till 4(5) typ, haha.
Låg och spelade Nintendo Dsi - Mario 64 DS! :3
Min granne kom ner en runda med, trevligt :)

Jag tyckte att kvällen var lyckad, förutom att det var omoget folk
ute som sökte uppmärksamhet och satt och skrev massa
kränkande saker på SMS till mina vänner.
Aa, hoppas att de växer upp någon dag och att de
får igen och får smaka på sin egna medicin! :3
Haha!

Nu ska jag ta en skön dusch, sedan en kopp kaffe! :3
Yeah! Inte Tea för en skull, jag som brukar vara Tea-monster.
Ni blev allt förvånade! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.