2011/09/20

Happy!

Kom hem för någon timme sedan. Sov hos Zandra inatt.
Igår kväll satt vi och kollade på film och åt popcorn och chilinötter!
Tog och gjorde mig en Cappuccino också. Mysigt!
Sen gav jag mig in på ett spel på Xbox 360, men blev inte så att jag spelade så länge
för att kontrollen behövde nya batteri och jag fattade ingenting av kontrollen! ;)
Så van vid PS (Play Station)

Vaknade vid 9 idag. Drack Cappuccino och väckte Zandra, och så
körde hon mig till Arbetsförmedlingen! Var lite vidareplanering och så blev det
bestämt att jag ska gå på "Från Job till Jobb" på Lernia, och jag
börjar redan i morgon! ;)
Ska bli kul. Skönt att ha något att vakna upp till varje morgon och dra iväg till! Glad!

Har precis ätit lite, blev en pastarätt!
Ska nu engagera mig i spelet World Of Warcraft
för att Zandra tyckte det och har tjatat på mig, bäst jag gör det för mitt
account går ut om bara några dagar så blir till att spela det lite nu!
Uppdaterar senare! Puss
Ett till nytt favoritställe Chris har! Ligga bakom min Laptop! ^^
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.