2011/09/19

Måndag.

Då var snart denna dagen också över, dagarna går så fort så att jag inte
hänger med vad det är för dag. Även om man inte gör något vettigt
varje dag.
Men i alla fall, idag har det varit en chilldag, som det var igår.
För att jag har inte mått bra, sovit dåligt och haft ont i kroppen.
Lite annat på det också, känslomässigt. Men finns inte så mycket
att göra åt det mer än att låta det ta sin tid och hoppas på det bästa!

Men men, nog om det.
Idag åt jag sparrissoppa till middag!
Gottis!
Nu ska jag snart göra mig i ordning och dra till Zandra! - ovanligt!? Nää!
Men trivs med henne och vi hittar alltid på nått tillsammans.
Hellre det än att man ska sitta ensam, jag blir ju så rastlös! ;)

Bjuder på en ny söt bild på Chris - Fluffy! ~
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.