2011/09/16

Hey!

Har haft fullt upp hela dagen idag. Faktiskt haft fullt upp sedan igår.
Igår träffade jag Lotta en stund. Var hemma hos henne och åt middag.
Riktigt gott var det!
Senare på kvällen framåt natten packade jag ner lite stuffs och så kom Zandra
och hämtade mig. Vi var nere i källaren och hämtade upp ett Terarium.
Rengjorde och inredde det och förberedde det.
Satt uppe till kl 01:00 och snackade, sen blev jag trött och gick och la mig.
Idag vaknade jag 09:50 fast det var bestämt att vi skulle gå upp runt 8-9 ;)
Haha, har svårt att ta mig upp ur sängen ibland, förr var det värre.. och jag
sov ju så jäkla gott i natt också, vet inte varför, kanske för att jag visste att
Zandra låg och sov i det andra rummet?

Fick i alla fall väcka Zandra för hon hade också sovit gott och inte
vaknat utav väckarklockan.
Tog mig ett glas nyponsoppa till frukost sedan drog vi iväg mot stationen där
vi mötte upp en tjej som kom och lämnade en leopard gecko som Zandra
skulle köpa!
Blev en runda in till djuräffären i Kallinge för att köpa lite grejer till ödlan och så.
Var inom Systemet också för Zandra skulle ha lite dricka tills i morgon.
När vi kom hem till Zandra igen så gjorde vi ödlan (Raptor) hemmastadd.
Stannade lite längre hos Zandra på en kopp kaffe sen drog jag hem.
Hemma blev det städning på schemat! Blev klar med det för ca 1 timme sedan.
Har duschat och så. Nu sitter jag och spelar musik och inväntar sms ifrån
min babe! ;D
Ska chilla lite och se vad resten av denna kväll har att erbjuda!
Ni får ha en trevlig och mysig fredagskväll allihopa! :)


Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.