2011/09/15

Nattfunderingar..

Sitter här nu igen fast jag gick och la 
mig för ungefär 50 minuter sedan.
Kan inte sova, klockan är snart halv 4.
Har haft svårt för att somna de senaste 2 veckorna.
Jag vet varför, tankarna bara springer i huvudet på mig.
Det är väl en sådan period nu som jag tänker 
mycket och startat oro i kroppen
så att jag har svårt för att somna.
Tänker så mycket på kommande händelser, 
ekonomin, jobbsök, vänner och kärlek! Allt på samma gång!
Men vad är det man brukar säga? Otur går hand i hand? Eh? ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.