2011/09/14

I'm back! ♥

Nu är jag tillbaka i bloggandet igen!
Jag vet att det bara var ett dygn på bara några timmar, men det har varit
skönt att slippa tänka på att blogga och slippa Facebook m.m.
Behövde verkligen det!
Varför detta vill jag inte direkt gå in på i detalj men det är så det är.
Jag är personlig i bloggen.. men privat!

Under tiden jag inte varit uppdaterad på Bloggen och Facebook
så har jag befunnit mig hemma hos Zandra.
Jag sov där inatt!
Igår kväll drog vi iväg till Maxi precis innan det stängde för att vi
skulle handla lite för att jag ville baka äppelpaj! ^_^
Såå god blev den!
Tog en bit till frukost också när jag satte mig vid datorn och skulle
spela TS3! ;)


Givetvis ska man dränka pajen i Vaniljsås! Kärlek på det! :D
Bjuder på en bild från TS3 bara för att det var en ful bugg! xD
Kolla in skålen som hon vägrar släppa taget om! ;)

Drömde en helskum dröm inatt!
Tänker inte berätta hela men kan berätta lite föremål som jag har kollat upp
på drömtydning:
Glas - Krossat: Lycka och välgång.
Drömde om ett övergivet hus och en övergiven kyrka.. men hittade dock ingen
direkt drömtydning på detta, men Kyrkan betyder att man är behov av någon
att anförtro sig åt, någon att "hålla i handen".
Så det verkar som om något bra är på väg, och jag har en känsla av att
jag vet exakt vad det är, och jag hoppas på det!

Nu ska jag spela Maple Story!
Efter det blir det film, sen sova! Godnatt sötnosar! ~
Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.