2011/09/25

Lördag.

Godkväll!
Sitter i sängen just nu med min Laptop, bredvid ligger Chris och Celine,
de ligger och pussar på varandra. Jag vill också ha någon att pussa på nu.
Men han jag vill pussa på är inte här just nu..
får väl ta vara med på att grupp-pussas med Chris och Celine :3
Ja, det blir säkert bra!

Idag har jag inte gjort så mycket.
Städade, diskade och sånt på förmiddagen.
Spelade lite WoW innan mitt account skulle inaktivera sig vid 14:50 ;)
Så nu kan jag inte spela det på ett tag..

På eftermiddagen så drog Jag, Mikael och Ange hem till Zandra
för att umgås där. Vi hade skit kul! Skrattade hela kvällen så
nu är mina magmuskler tränade! ;) Haha, skämt och sido.
Men har skrattat en hel del i alla fall.
Vi spelade BUZZ PS2.
Riktigt kul att spela när man är 4! Och speciellt när Mikael höll på med
sina skämt och sin humor så att jag höll på att skatta ihjäl mig ;)

Tog även bild på dessa bilarna. Ser ni felen? ;)
DEN SOM GISSAR/HAR RÄTT VINNER EN LÄNKNING! :)

Jag ikväll!:


Nu ska jag faktiskt ta och spela lite Maple Story Europe innan jag går
och lägger mig och sover tänkte jag.
Btw.. min bloglovin' funkar inte riktigt. Det är något konstigt med den.
Har ni också problem med era?
Jag ska kolla upp detta i morgon, vad som kan vara felet.
Men ikväll ser jag ingen idé till att göra det.
Ni får ha en fortsatt bra kväll/natt allihopa! :)

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.