2011/09/25

Söndag.

Har precis ätit lunch/middag eller vad man ska kalla det.
Beror på när man vaknar och så.
Blev lite plättar med sylt!

Vaknade vid 10 idag utav Katterna, det är tur att jag har de små sötnosarna
för att min mobil hade dött under natten så väckarklockan inte ringde.
Eller så kan det vara möjligt att jag "råkat" att stänga av mobilen i
sömnen i natt för att ingen skulle ringa och väcka mig på fyllan ;)
Eller ja, i vilket fall som helst. Om någon skulle sms:a nått onödigt mitt i natten.
Folk har ju en tendens till att höra av sig mitt i nätterna i stället för dagarna..
No respect! - Svarar i alla fall dem som jag bryr mig om och så..
även om det vore dag eller natt!

Men i alla fall, har befunnit mig i sängen i stort sätt hela dagen med mina
söta små katter! Spelat lite och kikat på lite Anime.

Nu är jag fixad och klar inför kvällen, då jag ska på Bio med Lotta.
Väntar bara på att hon ska höra av sig om när vi ska ses. :)

Sen en annan sak jag funderat på mycket den senaste tiden och som jag
även irriterat mig lite på..
är att det finns en viss person som snackat mycket skit om mig
och klagat på min personlighet, intressen och mitt utseende.. visst
jag bryr mig inte, jag är jag och jag älskar det!
Men det som verkligen gör att det är störigt är att hon försöker att
vara mig? - Är väl bara ett tecken på att hon är avundsjuk på mig
och inte nöjd med sig själv..
Visst! Jag tycker det är kul att inspirera folk och så..
men det är inte kul om någon ska kopiera hela mig!
Tycker nästan synd om den p zzy:n! ;)

Jaja, nog om det!
Nu ska jag fortsätta min mys-söndag!

- Saknar min sötnos, inte träffat han på ett tag nu.. och det suger.
- miss U! ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.