2011/09/28

Onsdag.

Hey allihopa! Har ni saknat mig? ;)
- Okej, då vet jag det. :)

Har precis satt mig i lugn och ro och tänkte uppdatera bloggen lite.
Har inte varit hemma sedan igår kväll, på 24 timmar och har inte bloggat
sedan dess, skrev ju ett inlägg igår att jag inte skulle sova hemma igår.

Men nu är jag hemma i alla fall. Har sovit hos Zandra inatt.
Vi drog till Mc donald´s i Karlskrona så där lite spontant inatt kl 00 ;)
Haha, vi var hungriga och sugna!
Tycker man får unna sig lite då och då! :)

Idag har jag varit hos Jobbcoachen. Bestämde mig för att börja på
Serveringsutbildningen nere på Lernia! Så där ska jag gå nu! :)
11 veckor. Hinner jag få jobb så hoppar jag av den utbildningen.
Har redan den utbildningen, men vill bara förstärka den lite.

För övrigt så har jag kommit på en bra idé de senaste dagarna som jag
har funderat lite till och från på, ska starta upp projektet lite och se vart
det leder, men det ska nog gå bra! Eh?

Efter Jobbcoachen handlade jag lite och gick hem till Zandra och drack Kaffe.
Även hon behövde handla så jag följde med henne och handlade på Maxi,
när vi kom hem kikade vi lite på Sex And The City (SATC) :)

När jag hade sätt si sådär 4 avsnitt så drog jag hemåt, packade upp
mina varor sen bjöd jag hem Ange på en kopp tea och lite allmänt
trevligt snack och skratt!

Nu gick Ange för cirka 1 timme sedan och jag har hunnit äta och diska.
Ska nu ta och chilla resten av kvällen vid datorn eller framför TV:n,
det är ju Idol ikväll! :)

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.