2011/09/27

Tisdag.

Hej. Detta är mitt första inlägg idag och även sista för idag.
Ska nämligen dra iväg och sova borta inatt för att jag behöver det!

Varit på Från Job till Jobb idag.. skickade iväg en Jobbansökan.
Slutade vid 11 och gick sedan hem till Lindha.
Fick träffa Leila för första gången, hon var sjukt söt och sjukt
underbar, snacka om att man blir sugen!
Men blir inte på ett tag.. jobb och körkort står i första hand
för min del :)
Jag och Lindha gick till Ö&B med Leila.
Vi stannade till vid Maxi och fikade lite och snackade först innan vi drog vidare.

Min frukost, Lunch och Fika! :)

Sen drog vi vidare till Ö&B och handlade lite, efter det drog vi hem till
Sara på en kopp kaffe!
Och jag fick hålla och gosa bebis! :D

Vid 16:30 mötte jag upp Emma i stan för att jag skulle ta emot Otto,
Tim och Emma körde hem mig för att ingen annan kunde/ville köra,
så de var gulliga och ställde upp.
När jag kom hem gjorde jag i ordning till Otto och packade upp mina varor.
Detta är lite vad jag köpte på Ö&B, behövde allt det. Tea behövdes verkligen,
haha annars orkar ingen med mig ;) inte ens jag själv.

När jag väl packat upp varorna och gjort klart allt så satte jag mig ner vid
datorn och fick reda på en sak som jag inte hade förväntat mig riktigt..
jag vill inte riktigt gå in i detalj vad det var.. men kan säga kortfattat..
Jag har blivit blåst! :(

Men nu måste jag packa ner lite saker.. sen kila.
Nås på mobilen! ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.